Z radością informujemy, że klasy 2c i 1d z sukcesem zakończyły realizację zadań w ramach Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Alfabet logopedyczny”. Uczniowie aktywnie uczestniczyli w różnorodnych ćwiczeniach wspierających rozwój mowy, łącząc naukę z zabawą oraz twórczym działaniem.
Na ostatnich zajęciach skupili się na literach F i P.
F jak Fajna rakieta
W ramach zadania przypisanego do litery F dzieci tworzyły kolorowe modele rakiet kosmicznych, do których przyczepiały paski bibuły. Towarzyszyły temu ćwiczenia oddechowe, wspomagające prawidłową artykulację i rozwijające świadomość oddechową. Praca nad rakietami pobudziła wyobraźnię i sprawiła uczniom wiele radości.
P jak Planszówka
Podczas realizacji litery P uczniowie grali w różnorodne gry planszowe, które umożliwiły utrwalenie materiału wyrazowego w przyjemnej i angażującej formie. Zabawy te rozwijały umiejętność poprawnej wymowy, a jednocześnie sprzyjały zdrowej rywalizacji i integracji.
Projekt „Alfabet logopedyczny” okazał się ciekawą podróżą przez świat słów, dźwięków i kreatywnej aktywności. Dzieci miały okazję rozwijać swoje kompetencje językowe w atmosferze twórczości, zaangażowania i współpracy.
Dziękujemy uczniom za entuzjazm, a nauczycielom za wsparcie.
Cieszymy się z efektów i z niecierpliwością czekamy na kolejną edycję!
